מה האחריות המוטלת על עובד שנפגע בעבודה?

26 יונ 2017

למה חשוב לתת הצהרה על מה שקרה ולמה כדאי להתייעץ עם עורך דין

עובד שנפגע בעבודתו או בדרך אליה וחזרה ממנה זכאי לתבוע דמי פגיעה (מביטוח לאומי ומחברת הביטוח של מקום העבודה). דמי פגיעה אמורים לכסות טיפולים רפואיים או שיקומיים ולפצות את העובד על הנזק שנגרם לו.

אבל גם על העובד עצמו מוטלת משימה במקרה כזה. עובד שנפצע בתאונת עבודה או חלה במחלה תעסוקתית, חייב לדווח למעביד או לממונה עליו. מוטב  להצהיר מתי והיכן הפציעה התרחשה, מה קרה, ואם היו עדים לפציעה.

דבר שני הוא למלא ולהשלים את הטפסים הדרושים.

אם נפגעת במסגרת עבודתך, חשוב עבורך לדון ולחקור את האפשרויות המשפטיות שלך  לקבלת מלו זכויותיך עקב הפגיעה.

חשוב להתייעץ עם עורך דין מומחה ומנוסה. זה נכון במיוחד אם סבלת מפציעות משמעותיות ו / או הפסדים כלכליים כתוצאה מהפגיעה. להגיש תביעה נגד הביטוח הלאומי  או נגד חברות ביטוח הוא לא ענין שאתה רוצה  או יכול לטפל בו בעצמך.

לצורך בירור אם קימת במקרה שלך עילת תביעה בגין תאונת עבודה , נשמח לספק לך פגישת ייעוץ ללא עלות. משרד עו”ד סאמי אבו ורדה המתמחה בתביעות ביטוח לאומי ונזקי גוף כמו תאונות עבודה ורשלנות רפואית, ניהל אלפי תיקים של נפגעי תאונות עבודה ומחלות מקצוע.

 

נגישות